Tuesday, August 14, 2007

Reis voorbij :(

De voorbije twee weken zijn we op rondreis geweest langs een aantal nationale parken in het Zuid-Westen van de US. Zeer mooi, zeer gezellig (dankzij onze 4 Belgische reisgezellen) en er hoort een redelijk lang reisverslag bij, maar dat zal voor een andere keer zijn. Hetgeen ik wel al kwijt moet, is dat het eten echt een tegenvaller was (hamburgerketens, steaks houses en af en toe een Mexicaan). Dat is dan ook de enige reden waarom ik zowaar blij ben om hier terug te zijn!

Zondagochtend om 3u onze reisgenoten terug naar de luchthaven gebracht, zodat we nu terug met ons 3tjes zijn en het leven hier weer zijn gewone gangetje gaat. Louise terug naar de creche (waar ze nu volledig Engelstalige liedjes zoals "Old Mc Donald had a farm" zelf zingt) en Steven weer naar de Alcatel vestiging. Ik ben gisteren naar Berkeley geweest (overgens met een nieuwe huurauto: een rode Pontiac G6) en heb vandaag thuis gewerkt. Een Californische thuiswerkdag kan ik trouwens iedereen aanraden. Ik ben 40 min gaan fitnessen in de fitnesszaal die bij het appartement hoort en heb enkele (12 om precies te zijn) baantjes gezwommen in ons zwembad. 12 baantjes in een zwembad van niet bepaald Olympische afmetingen is inderdaad helemaal niet zoveel, maar aangezien ik niet zo heel lang geleden nog verklaard heb dat ik nooit meer zou zwemmen als ik niet in het water zou vallen, vond ik het toch niet slecht. Daarna uiteraard nog even in de hot tub gezeten om te bekomen van de inspanning :) Verder ook wat gelezen in Fudenberg's Game Theory boek (is weer eens iets anders dan de Life and Style die we de voorbije weken in de auto hebben gelezen tegen de verveling en waarin vooral uitgebreid bericht werd over het leven van de familie Jolie-Pitt). Nadat ik Louise was gaan ophalen in de creche ben ik dan met haar nog naar de Starbucks geweest, waar we ons met een chocomelkje voor haar een frappuccino voor mij op het terras hebben gezet. Je ziet dat ik de overgang tussen verlof en werkweek niet te bruusk heb laten verlopen..

No comments: