Thursday, August 23, 2007

Santa Rosa air show

Na negen jaar samenleven met een piloot, moest het er een keer van komen. Zondag mijn eerste airshow meegemaakt. Best spectaculair om te zien, naast een aantal “static displays” (ik heb wat jargon geleerd) was er ook de show zelf waar enkele vliegtuigen wat stuntvliegen deden op bijpassende muziek. Een enthousiaste presentator zorgde voor heel wat commentaar “These planes have helped securing the freedom of our nation” en het bleek een echte familie-happening te zijn. Louise vond het allemaal zeer fijn “Nog vliegtuigen kijken”, tot de F16 op het toneel kwam. Dat ding zorgde natuurlijk voor zeer veel lawaai, net op het tijdstip dat ze normaal gezien haar middagdutje doet. Toen hebben we maar besloten om het voor bekeken te houden. Een verstandige keuze, denk ik, want de volgende ochtend vertelde Louisje nog steeds “Vliegtuigen kijken, veel lawaai, oortjes pijn”. Toch denk ik dat Steven haar heeft weten te converteren tot een beginnende vliegtuigfanaat die in de toekomst misschien wel nog airshows zal willen gaan bekijken..

1 comment:

Ginette said...

haha, zie ik goed ....gaat Louise niet meer naar de peutertuin maar ook reeds naar Berkeley ?
Mama